Universal studios

9 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een reis van 3 uur naar LA en heel wat gedoe met ons appartement wat opeens 24 uur van te voren was gecancelled door de verhuurder, zijn we aangekomen in een ander appartement. We zitten down town  LA dat is hier bij alle hoge gebouwen en hebben mooi gebouw maar appartement zelf is niet zo netjes maar ja...we moesten wat zeg maar. Wel een lekker zwembad hier gelukkig!

Gister naar Universal Studios gegaan, en aangezien het daar mega druk is en wij geen extra dure kaartjes met voorrang hadden maar heel vroeg op pad gegaan. Het was ook mega druk maar omdat we vroeg waren begonnen ( 8 uur ) hebben we alles kunnen doen wat we wilden en zelfs de leukste attractie 2 keer! Super mooi park en gave attracties vooral Harry Potter met hele kasteel en alle winkeltjes en alles erop en eraan. Ook Jurrassic World en de Mummy heel leuk en mooi! Alles is bijna met 3 en 4D ervaringen en Arjan en ik werden daar wel heel misselijk van...kinderen niet... Uiteindelijk waren we tot 20 uur gebleven toen waren we echt op!

1. Oma Chris:
    9 augustus 2019
    Zeker lekker lang geslapen na zo'n dag.
    Wel leuk om alles te zien van de films die ze maken daar.
    Jullie reis nu bijna teneinde denk ik.
    Ook wel zin om naar huis te gaan weer?
    Wanneer vliegen jullie terug?
    Hoop jullie weer gauw te zien en goede terug reis.
    Liefs opa en oma 😘
  2. Yvette:
    9 augustus 2019
    We vliegen zondag terug en komen maandag 9 uur aan op Schiphol. Wel weer zin om naar huis te gaan!
  3. Anneke:
    10 augustus 2019
    Wat een belevenissen weer.
    We hopen het gauw van jullie persoonlijk te horen, maar eerst lekker uitrusten van alles.
    Heel veel lieve groeten van oma Anneke en opa Jan