Route 66 en Palm Springs

2 augustus 2019 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Ja we hebben echt even gereden op de beruchte route 66 zowel de oude historische als de nieuwe. We hebben geslapen in Williams een plaatsje waar deze weg doorheen gaat. Hier heet ook alles route 66 ☺️

Daarna zijn we naar Palm Springs gereden, onze langste rit deze vakantie van wel bijna 6 uur. Het was ook wel de saaiste want je rijdt 170 mile door de woestijn achtereen stuk door zonder dat je iets tegen komt. Ja soms een verlaten tankstation of zogenaamde trade post van vroeger.

Palm Springs is een plaatsje midden in de woestijn met allemaal resorts met zwembaden. Hier gaan veel Amerikanen op vakantie. Het is hier ongeveer 45 graden in de schaduw en het zwembad zelf is dus ook rond de 40 graden...echt bizar. We zijn blij met ons appartement hier met airco en keuken en BBQ dus gister lekker biefstuk en groente gegrild heerlijk!

1. Opa Jan:
    3 augustus 2019
    Jeetje, wat zullen jullie moe bij thuiskomst, maar dit vergeet je je hele leven niet meer zo’n mooie reis !! Nog heel veel plezier en we zijn benieuwd naar nog meer verhalen !
  2. Oma Chris:
    4 augustus 2019
    Zo al ruim 2100 km gereden zie ik.En heel veel gezien.
    Geniet nog even van de laatste dagen en lekker uitrusten voor de terugreis.