Yosemite avontuur

21 juli 2019 - Yosemite Valley, Verenigde Staten

Donderdag vroeg vertrokken uit San Francisco op weg naar Yosemite. Een reis van ongeveer 3.5 uur waarin je van de grote stad en drukte overgaat in lange grote wegen in graslandschappen naar Bergen en bossen met enorme bomen. Aangekomen in Yosemite wil je eigenlijk alleen maar langs de kant kijken naar de enorme rotsen en bomen en watervallen. We waren deze dagen primitief bezig want we sliepen in een tent met alleen 1 lampje en geen WIFI....oei spannend. Best relaxed eigenlijk! Eerste dag bij riviertje gezeten maar water was wel heel koud. 2e dag vroeg een wandeling gedaan van circa 1.5 uur omhoog naar watervallen en 2 uur terug. Was gaaf en zwaar. Geen beer gespot helaas maar wel veel eekhoorns en paar herten en mooie vogels en vlinders. Echt super natuur hier en de camping was echt een amerikaanse Curry Camp heel leuk.

1. Anneke:
    Wat een ruige natuur.
    Een sportieve familie hoor.
    En geen WiFi, hoe kan dat nu. Bij zo een spannende reis heb je dat ook niet nodig.
    Wij (Jan en Anneke) zijn weer blij met dit reisverhalen.
    Hoop tot gauw🥰👋🏾
  2. Nicky en nicolette:
    Mooie foto:s straalt veel rust uit! Veel plezier verder. Groetjes
  3. Oma Chris:
    21 juli 2019
    Wat een schitterende natuur zeg!
    En dan dat slapen in een tent, altijd spannend maar Helaas geen beer want dat maalt het nog spannender
    Maakte opa maar een eenvoudig tochtje vergeleken met Julie
    Geniet er van en wees voorzichtig